כל האמת על קידום אורגני 2020

כל האמת על קידום אורגני 2020




עבור רוב האוכלוסייה קידום אורגני נתפס כמקצוע מסובך וקשה עם מושגים מפוצצים והבנה עמוקה באלגוריתם של גוגל, הרבה מזה נכון אבל בפועל קידום אורגני ברהב יותר קל להבנה ממה שזה נשמע והוא מתחלק לשלוש חלקים שאם תבינו אותם ותדעו לנתח אותם תשיגו תוצאות מעולות והם: מותג (סוג של אמינות מול גוגל) / אתר תקין טכנית / תוכן איכותי מיד נסביר על כל אחד מהם ועל כולם יחד.

קידום אורגני ממה הוא בנוי?

• מותג (הוכחה של אמינות כלשהי מול גוגל) – בעידן הנוכחי להקים אתר ולהזין אותו בתוכן זאת משימה הכי פשוטה שיכולה להיות, וורדפרס ופלטפורמות דומות מאפשרות לכם להרים אתר בקלות ולבחור אפילו עיצוב מרהיב בחינם או מקסימום מחיר של עד 300 ₪, מצב זה גרם להצפה של אתרים על כל נושא ותחום ברשת, איך גוגל ידרג לכם את הכי מומלץ וטוב עבורכם? פשוט מאד גוגל בוחן את האמינות של האתרים וזו נמדדת על פי: מותג חזק (הרבה אנשים מחפשים אותו, גוגל ביזניס מאומת עם הרבה תגובות וכ"ו…), וותק ברשת והרבה מאד אזכורים ברשתות החברתיות ובאתרים אחרים ברשת, זוהי הדרך של גוגל לאמת את האוטנטיות של האתר שלכם.
• אתר תקין טכנית – כדי שגוגל יוכל לסרוק ולאנדקס את האתר שלכם על הביטויים שאתם מעוניינים להציג הוא קודם כל צריך גישה ראויה לאתר שלכם ואם האתר מבחינה טכנית לא מאפשר את זה אין לגוגל אפשרות להציג אתכם וגם אין את הרצון כיוון וגוגל רוצים להציג לגולשים שלהם את הטוב ביותר באותו תחום ואם יש אתרים שסביר להניח יגרמו לגולשים בהם חווית גלישה לא ראויה כמו דפי שגיאה רבים, זמני טעינה ארוכים והמון הפניות אז סביר להניח שגוגל לא ירצו להפנות אליכם גולשים.
• תוכן איכותי – אם יש לכם מותג ויש לכם אתר תקין מבחינה טכנית התוכן הופך להיות הדבר החשוב ביותר כיוון וגוגל פיתחו את האלגוריתם שלהם במשך השנים האחרונות לזהות תוכן איכותי ועשיר ולדרג אותו על פני תוכן פחות איכותי ועשיר ממנו.